Dreams

min natt var allt utom lugn ! Jag drömde otroliga drömmar . Helt sjukt hur hjärnan kan komma på allt .  Det här va min dröm på ett ungefär ;

Jag & alla mina kompisar hamnade i krig mot utomjordingar. Jag & en kille va helt grymma på att döda dom. Men tyvär blev det att vi också blev skadade . De högg ut en tand ur min mun , så det bara var smulor kvar, sen fick jag ett knivhugg i huvudet så att jag var tvungen att hålla i skinnet för att det inte skulle rasa ner (helt förfärligt, rysen när jag tänker på det va äckligt det kändes att vara tvungen att hålla i det) . Killen som var grym på att döda utomjordingar var nämligen Derek från greys anatomi (heter han så?), och han & jag bestämde oss för att operera allihop som blivit skadade . Jag skulle få hålla i såren med tång & det klarade jag galant med skinn på huvudet som gled ner , haha . Sen vaknade jag av att det ringde .

Heeeelt sjuk dröm & jag vet inte vart min hjärna nappat upp det ifrån eftersom greys anatomi inte går nu & det va säkerligen tre månader sen jag såg det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback