En till hyllning...


... till alla män/killar/gubbar/pojkar (ni fattar) som vågar erkänna det dom gjort fel & kan be om ursäkt. De karlar som man verkligen märker att de ångrar sig .

Jag tycker att man ska ge sina kompisar & dom nära&kära en komplimang per dag , eller ja , så ofta det bara går. & det är något jag är himla dålig på , vet att jag inte är ensam. Har haft kompisar som tar fram det värsta i mig & försöker trycka ner mig . har bestämt att dom ska jag inte lägga för mycket energi på . Jag ska lägga all min kraft på de som förtjänar den . För de som uppskattar den & ger tillbaka.. Så som kompisar gör :)
man ska inte vara kompis med någon som får en att må dåligt . Man ska inte ha en kille som man inte känner sig tillräcklig för .

Så alla Gummor & gubbar där ute , släpp taget om de som ger er dålig energi !

Kan säga att nu ikväll har jag fått skön feedback som fått mig att skriva det här inlägget . Så du som känner dig träffad .. du har gjort min kväll . Du har fått mig på bra humör av dina ord , SKÖNT !


Kommentarer
Postat av: Sara

Bra skrivet! =)

2010-01-21 @ 20:01:57
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback