En uppgift ur världen



Okej , disken är klar ! WIIIIHOW . Hade använt alla glas & har verkligen inte haft ork till att diska dom . Så högen växte sig bara större & större. Men nu jävlar är den borta & jag känner mig otroligt bra !
Nu när jag väl är igång ska jag skriva inköps-lista för att sedan traska ner till affären för att unna mig lite mat & sådant som man behöver till lägenheten. Ska unna mig en asniktsmask ikväll också , så det ska jag köpa hem .

har bokat tvätt-tid vid sju också , så det är väl så min kväll kommer se ut antar jag . Riktig städardag ! Kan vara behövligt , vad vet jag ? ;D
Nej men så smutsigt är det inte  , men skönt att få det överstökat .

Är otroligt skönt med en helg i lugn & ro , inge förväntningar , bara trevligt sällskap & mys hela helgen :)

nej , mot affären !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback