Fart på issy


Nu har jag kommit hem från badhuset . Blev trekvart som jag simmade.Blev så jobbigt i slutet när alla tanter/gubbar som simmade himla sakta alltså. Så den sista kvarten orkade jag inte med ! Nu har jag fått fart på saker här hemma :)
Direkt jag kom innanför dörran plockade jag ihop all tvätt & slängde in första tvätten. Efter det diskade jag all disk som blivit nu under veckan & i samma veva gjorde jag kvällsmat .

Just nu är jag så hiiiiimla sugen på ngt onödigt, något fett ;D hahaha
men det blir inte för jag orkar antagligen inte gå ner till affären (A)


En sak till när jag laddade upp min bild , blev galet sugen på att sätta i löshår igen för jag är så himla trött på mitt egna hår just nu ! hatar att ha kort hår . Men ska nog spara ett tag till & antagligen sätta i någon gång under sommaren

Nu ska jag sticka ner & slänga in tvätt nr 2 .

BYYYYE ! <3


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är så typiskt mig! Vill ha långt när jag har kort och kort när jag har långt :S beslutsångest jämt och ständigt :D

2010-01-27 @ 22:37:24
URL: http://ohjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback