feta ting

Det är himla skönt att klockan snart är åtta , har gjort allt jag ska ha gjort idag & ska snart gå ner för att unna mig något riktigt gott på affären. Jag är värd det idag , Det kan tränas bort imorrn ( det jag köper ).  Idag blir det tv hela kvällen lång , det kan vara otroligt skönt ibland ...

Imorgon blir det träning & sånt där roligt istället för skitsaker som gjorts idag . Nej nu ska jag inte vara så negativ , men har varit en väldigt dålig dag idag bara .
Så imorgon, onsdag , då är det nya tag .

Ha en bra kväll ,  Issy

Kommentarer
Postat av: madelene

ja, fast du menar väl torsdag? imorn alltså? :D

2010-01-13 @ 20:39:25
URL: http://sakerjagvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback