Flyt-dag


Idag har det snöat & gud vad jag hatar det ! Riktigt stora flingor , så det blir snabbt mycket ! Nu får det vara nog med snö tycker jag . Visst kan det ligga ett tag till men det behöver inte snöa mer...

Dagen idag har gått fort & jag älskar det verkligen . När man inte behöver fundera så mycket utan dagen bara flyter på . Nu ska jag packa väskan & bege mig bort till badhuset för att simma i en timme. DET ska bli riktigt underbart . Så himla skönt efter att sitta i bastun & bara slöa. Efter det vet jag inte riktigt vad som händer . Tv antar jag & fortsäta slappkvällen där ;D

Det är ju "lill-lördag" idag , så kanske får festa till det lite med lite god mat :)


VILKEN BILD, haha . Från förrförra sommaren !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback