Första måndagen på året

jag säger bara en sak , Avatar kan vara en utav de bästa filmerna jag någonsin sett ! Sjukt bra.
Vi kom hem runt halv ett igår & vi kollade på lite spök-program , tror det va på tv4+ eller någon liknande kanal ;D runt kvart i två kom vi i säng & somnade på en gång . imorse drog vi & tränade , härligt nu efter jul&nyår att äntligen komma igång igen :) efter det drog jag hemmåt för att duscha . Nu håller jag på att tvättar lite kläder. Skönt att det inte var så himla mycket den här gången . Det går lite fortare då ; ihi.

Sen blir jag väl så illa tvungen att gå ut i det kalla vädret för att kila ner till affären & köpa hem lite food.
Ingen vidare händelserik dag , men den duger . Den har gått otroligt fort må jag säga , klockan är redan 1600.

Imorgon blir det en bra dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback