Fucking bussar ;D


kan säga så här . . senast jag åkte buss var med Alicia . Då fick jag reda på att man inte kunde betala med pengar längre & det är ju helt förfärligt slappt av dom . Allt för att förenkla för dom. Så jag fick gå till busstationen för att köpa ett åk-pass , ladda bara med hundra kronor för jag tänkte att "aldrig mer att jag åker buss" . Men kände dock att det kunde vara himla bra att ha lite pengar på det där kortet ifall att jag måste bli tvingad att åka buss någon gång :)
Det tyckte jag då
NU , anser jag att det är rätt bra det dom gjort . Dom har ju faktiskt gjort det mycket smidigare & tänkt på oss som åker med också . För det är ju så bra att man kan använda sitt bank-kort direkt i bussen & eftersom nästan alla handlar med kort idag så är ju det bara bra. Plus att när jag fyllde mitt rese-pass med pengar & sedan drog det i bussen, blev det myyycket billigare än vanligt . Så någon bonus får man väl för att man anstränger sig & går & köper det där jävla kortet ;)

Måste lägga till att jag sitter & kollar på tv4 nyheterna . Dom sitter & äter & helt plötsligt fick jag matlukt i näsan :O Kan innebära att jag måste ta mig lite frukost! Så nu blir det frukost & sen vidare in till karlstad , MED bil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback