garderoben är snygg nu

Tog tag i min garderob nyss , kan säga att det va endel att vika om & sortera i fina högar :)  Hade i stort sett bara stryckt in allt i en enda röra före... Anledningen till att jag började rota ur garderoben var för att jag letade efter mina skinnleggins , kan fan mig inte hitta dom ! Kollat genom överallt känns det som . Det värsta är att jag vet att jag aldrig lämnat lägenheten med dom , så någonstans finns dom väl om inte Emma fått med sig dom :O

Såååå kan det vara , när jag & hon är igång på förfesterna & prova kläder hejvildt så vet man inte om hon råkat få med sig dom i väsken eller ej ;D

Ah , får se vad klädseln för ikväll blir ! Inte mina skinnleggins iaf ;D hha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback