Hockey & lack


Nu sitter jag i stort sett & väntar på att pappa & kanske jessica ska komma förbi & hämta mig . Då bär det av för att kolla hockey. KUL !  Imorgon blir det antagligen upp rätt tidigt för att åka till kartstad. Där ska jag sätta in pengar till företaget  , köpa en kalender & kanske ett nagellack (A) hihi. Jag har en stor passion för nagellack , började i ettan av gymnasiet att tycka det var kul med olika lack . Men du är det fan mig rätt illa , haha . kan inte gå utan nagellack för då känner jag mig "naken" på något underligt sätt. Plus att det är så himla snyggt med lack i olika kulörer!

En färg jag vill ha är vit , har inte sett den på många ställen så får ut & leta imorgon . Galet snyggt när man har lite bränna !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback