Home sweet home

Herrrrrrregud nu är vi äntligen hemma ! Fem timmar i en buss är ingen höjdare när man inte är trött . Helgen har varit toppen . Hotellet var superfint & verkligen hur lyxigt som helst . Man kunde till&med pressa apelsiner själv & göra apelsinjuice ;D haha . Så flott var det !

När vi kom dit runt tio gick vi direkt till hotellet för att kolla om vi kunde checka in på hotellet , det kunde vi ! annars görs det klockan tre . Så vi lämnade bagaget & begav oss ut på stureplan . Vi började handla så fort vi såg en affär ;D & vi slutade inte förens idag . Vi käkade mycket gott & mådde underbart ! Skönt att komma bort en helg & bara skämma bort sig själv ! Jag tänkte jag skulle ta kort på alla kläder/skor/smycken imorgon när jag orkar :) Kan säga att jag hittade en hel del . Så var beredda på att få ett långt inlägg imorgon ;D

& ännu mer underbart var förut när jag kom hem . Då hade mamma & min plastpappa Uffa varit här & hjälpt mig att få upp sakerna jag köpte för ett bra tag sen . Kan ta kort på det också imorgon när jag väl är i farten ;D Medans Uffa fixade upp sakerna i lägenheten städade mamma . hon sa att hon inte orkade sitta & kolla på bara . Det uppskattades när jag kom hem kan jag säga :) Jag tror jag har en perfekt lägenhet om ni frågar mig . Den är så bra som den kan bli kanske jag ska säga . Supermysigt är det här nu !

Nej , känner att ögonen börjar dra sig nedåt . Nu ska jag borsta tänderna & sedan lägga mig i sängen & ha det allmänt gött . orkar inte lägga upp bild idag heller .

Så ni hör från mig imorgon igen !

godnatt sötisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback