Lack

Blev så rastlös så jag bestämde mig för att måla naglarna. Det blev midnattsblå/kornblå. Verkligen superglansig färg. Började med två lager av det blå, sen hittade jag som blå blommor & stenar som jag satte på naglarna , det syns kanske inte jättebra med det är en fin detalj & gör det mycket roligare att titta på. Efter det la jag på ett genomskinligt lack för att blommorna/stenarna ska sitta på plats.

Det börjar bli mer & mer blå naglar nu. Jag tycker det är en väldigt fräsch färg & den finns i jättemånga olika nyanser. Kommer bli jättesnyggt till sommaren när man är brunbränd!

Så stick & köp ett blått nagellack nu. mitt lack är från "viva la diva" , kanske anses som ett B-märke , men jag tycker färgen sitter bra & bara man får på två eller tre lager så blir det skitsnyggt.

Allt från mig, XoXo issy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback