mycket gjort

Gick upp sju idag för att åka direkt till salongen , efter det bar det av direkt till gymmet med mamma . Fick i stort sett lära henne allt , från att gå på löp-bandet till att träna benen ;D men det är bra att hon också kommer igång nu. Efter träningen drog jag ner & solade , mycket skönt & jag kan säga att jag somnade på en gång . Sen bar det av till affären för att köpa hem det jag behöver för idag & ikväll osv. Så ikväll blir det hemma-mys vilket uppskattas grymt mycket :) 

Nu ska jag nog faktiskt ta tag i skurhinken & sätta igång med att damma lägenheten , har blivit en del råttor här & där ser jag så nu ska dom bort.

mer update senare , GOOODBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback