Nu jävlar kommer vi Stockholm


allt det jag skrev skulle hända idag , har hänt . Dock mycket mer mellan det ! Har varit fullt upp hela dagen & nu har jag påbörjat min packning . Jag & sis sitter även & lackar våra naglar ;D Ovanligt va ?

Nu ska vi snart gå iväg till Alicia igen för att hämta hennes skor som hon glömt . Hon kunde absolut INTE åka utan dom till Stockholm . Så strax blir det på med vinterkläderna & ut på en kylig promenad. Sen ska jag packa klart

Vi åker tjugo över fem imorgon , när vi flesta ligger & sover . Eller ska jag kanske säga att alla sover då?
Det som gör det helt okej att vi går upp så tidigt är att vi faktiskt kan sova i fyra timmar på bussen ; D

Så det här blir mitt sista inlägg för helgen . Uppdaterar när jag kommer hem antingen på söndag eller på måndag



jättegammal bild på mig & syrran ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback