Nya things



Nu är jag hemma från stan , har även hunnit med att sola ! NU är jag brun, kollade på magen & nu är jag nöjd med min bränna. Nu gäller det bara att underhålla den lite då & då.

Jag köpte FYRA nagellack förut när jag va i stan, Ett vitt (fanns i stort sett överallt) , sen ett lila med lite blått i, ett som var en dämpad lite mörkare rosa med lite guld i , sen fick jag även tag på ett lack som är till för naglar som blir missfärgade av alla lack ( som mina ) . Så Det var toppen.
Sen fick jag även med mig som kristaller hem att ha som prydnad ( bilden nedan ) En stor & två små. Nu ligger dom så fint på min pianolackade tv-bänk så :D



Sen skulle jag hitta en kräm till ansiktet för min är snart slut. Hade lite brottom så jag tog i stort sett den första som såg bra ut . Blev en Nivea visage - natural beauty (bilden nedan). När jag kom hem tvättade jag ansiktet & smörjde in mig med den , med tanke på att jag skulle ner & sola. Men jag upptäcker genast att det va något annorlunda med denna kräm. Som glitter i den & det var inte precis vad jag tänkt mig . Det blir som ett naturligt skimmer i ansiktet & ser ut som man är sminkad fast man inte alls är det. Man kände sig jättefräsch men fick tvätta av mig krämen & välja en annan jag hade här hemma. Kändes inte så bra att sola med den på.




Sen när jag lämnade bilen hos mami , så började jag prata om att jag var tvungen att ha ny träningsbh (bilden nedan) & då hade hon en ny från Newbody som hon inte tyckte passade . Då fick jag den :) Dock är den inte svart utan vit , mycket snygg . Så nu ska den snart invigas , för jag & alicia ska iväg & träna sen runt fem tänkte vi. Får se hur den håller saker & ting uppe ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback