OPI

 Bedrövligt , klockan är tre & NU har jag äntligen duschat ;D Tänkte ta vara på att jag har tid till att rå om mig själv idag så jag bestämde för att jag skulla använda min Body-scrub som jag fått av pappa&jessica i julklapp. Tror den dock ska användas bara på fötter & händer , men jag använde den på hela kroppen & herremiggud va mjuk hy ja fick . Kände det redan innan jag gått ur duschen. Nu sitter jag inlindad i morgonrocken & ska snart börja smörja in mig med krämen jag fick i samma paket. De är från OPI & är rätt svåra att få tag i. Min otion som jag fick heter "OPI tropical citrus massage" . Visst låter det underbart ? Blandning av cocos & citron-doft. Mycket fräsch & somrig.  Berättar mer om hur min lotion var & om det är värt att köpa en själv.

Det är de gula jag har på bilden.


Kommentarer
Postat av: Elin

De finns bl.a. på kicks :p

2010-01-04 @ 23:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback