Röd dag

 Hej allihopa ! Inatt sov jag ovanligt härligt , vet inte om jag drömde eller ej , för så bra sov jag . Fast det är ju faktiskt så att när man sover som bäst är då när man drömmer. Då är man inne i djupsömnen. 

Nu har jag äntligen kommit upp efter många tryck på snooz:en . Vet någon vad det betyder ens , känns som att det måste ha en betydelse ... Kom upp runt halv tolv i alla fall & idag är det en lugn dag . Nu snart ska jag kila ner & sola ett tag , för att få upp färgen lite ( vet att pappa inte gillar det här , men det är min hud ). Sen efter det ska jag hem igen för att plocka upp allt som jag stökat ner under den här veckan ;) Dock inte så mycket men skönt att ha det rent & fräsch . 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback