Sönderbränd ?


Nyss inkommen efter solning , var även & handlade lite mat.
Proviva med smak av mango är favoriten. "magens bästa vän" & det stämmer verkligen . Helt underbar är den
så alla som inte provat den ska göra det !

När jag skulle sola förut blev det krångel. Det solariumet jag brukar sola i var upptaget så jag tänkte att jag provar ett annat idag . La i så jag skulle sola i tjugo min . När jag väl låg där kan det inte ha gått mer än tio så stängdes det av . & OM det är så att det gått tjugo min så är det de snabbast minutrarna i hela mitt liv kan jag säga . Kollade mig i spegeln & tycktes inte se några framsteg . Så när jag kommer ut så är "mitt" solarium ledigt , jag tänkte "ah vafan, jag lägger i för en kvart" Så la mig återigen & efter det syndes mina bruna pigment igen. Men tänk om det skulle vara så att jag verkligen låg i tjugo min innan , då har jag alltså legat i 35 min, haha . Ah får se imorgon om jag är totalbränd ;D

PEACE...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback