stuvade fucking makaroner


jag kan härmed säga att jag är kass på att göra stuvade makaroner ! Fuck alltså . Första gången jag gjorde dom blev det för mycket salt i så jag knappt kunde ta en tugga . Nu tänkte jag att jag ska bara ta pyttelite salt , meeeeen det blev antagligen för mycket igen ! Var fortfarande lika salt . Så nästa gång jag gör stuvade makaroner ska jag inte ha något salt i alls , utan krydda efter :) Haha

Ibland är inte hjärnan med alltså . Plus att jag satte på fel platta till att börja med & den plattan jag satte på av misstag stod makaronikartongen. Och självklart hade det värmt upp klistret som håller ihop den så när jag skulle ställa tillbaka makaronerna så åkte alla ur ! Herregud . Ingen bra start det här på dagen .

Får väl se hur den artar sig senare ! haha  Vid tre ska jag till sjukgympan här i grums för att kolla axlarna . Hoppas på att jag får lite övningar jag kan göra hemma .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback