Torsdaaaag


Torsdag , eller ? haha , har ingen uppfattning om dagarna längre , alla dagar är så otroligt lika , händer i stort sett samma saker .. Men det ska det bli ändring på . I slutet av Januari drar jag & sis till Stockholm. Helgen efter det åker jag troligtvis upp till Emma-baby & festar loss . Vi har en del att ta igen sen hon åkte , så ska bli riktigt härligt att åka upp , även fast det är dubbelt så kallt där , det skiter jag i :)

Nu har jag käkat frukost & ska snart byta ut morgonrocken till träningskläder. 
Ikväll ska jag på hockey tro det eller ej :) Ska bli skönt att göra ngt annorlunda för en gångs skull

Nu drar jag & gör ngt bra , heeeeeeey !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback