torsdag


Nu är jag hemma . var ju hos sjukterapeften förut vid tre . Fick bort ganska mycket knutar & fick även tips på hur & var jag skulle massera när det börjar kännas igen . Tänk att man har sånna muskler på halsen då ;) haha
inte många som tönker att det är ofta dom som kan orsaka huvudvärk . Så där ska jag ligga & massera & öven axeln . mjuka upp den varje kväll 6 sitta med värmekudde . Så himla skönt att vara igång där nere . Ska dit på tisdag igen . Hon tyckte jag va smart som började förebygga arbetsskador redan nu .

Nu har jag varit iväg & gått på motionsbandet & kört lite ben med tanke på att jag inte ska köra för hårt med armarna nu . Körde även mage en del också .

Imorgon blir det fullt upp

- sola
-åka till karlstad & göra lite ärenden
-fixa till ett löshår åt en kund
-packa
-pyjamasparty

En great dag som kommer gå väldigt fort :) GILLA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback