Träna & jobba

 
Kom på igår natt att jag lyckats vända på dygnet. la mig runt tolv tror jag & det va helt omöjligt att sova . Men jag nästan tvingade mig själv till att somna & tillslut gick det :) Vaknade av samtal & sen va jag uppe :P Käkade frukost & stack direkt iväg & tränade . Det börjar faktiskt arta sig nu , känner att jag är påväg dit jag vill. Har ändå tränat seriöst i några månader nu så ngt tycker jag väl att det ska synas ;) haha
Nu ska jag strax hoppa in i duschen , vid halv tre kommer mami & hämtar mig , då blir det mat , sy in en t-shirt & sen får jag kunder .  Jobbar tills , hm , åtta ikväll tror jag det blir... skönt att få jobba lite igen .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback