träna så jag inte orkar tänka

 Blä , idag tränade jag inte . Tänkte att jag behövde en dags vila . Men imorgon ska jag upp för att sticka iväg 6 träna igen . pallar inte att gå hemma bara & inte göra något alls , hur skönt det än kan vara . Mycket härligare att vara aktiv & träna än att ligga i soffan & slöa . Så imorgon ska jag ställa klockan och ha ett rätt långt pass tänkte jag. Svetten ska drypa ;D

Jag ska börja använda träning som medicin för när jag mår dåligt . jag ska träna så att jag inte orkar tänka så mycket på allt som händer & rör sig i min hjärna. Bättre att använda träningen som något sorts renande än att supa sig skitfull varje helg / käka godis / röka . Nej  , det ska bli något bra av det här :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback