Undeeerbart !

 OOOH , fattar ni känslan eller ? Jag ska förklara

Ni har jobbat klart för helgen , ni har hunnit med att träna,sola & inhandla allt inför helgen. Ni har hunnit med att städa hela lägenheten & tagit all disk . Ni har precis satt er ner framför TV:n & lyssnar på skön musik på datorn...

DEN känslan har jag nu & den är underbar :) Ikväll blir det hemma-mys. Det innebär , chips/cola , tända ljus överallt , måla naglarna i ngn cool färg (kanske smycka dom, kommer bild)  & sen ska jag kolla Lets dance faktiskt . Vet att jag är en liten nörd som följer det , men det skiter jag fullständigt i :)  Idag laddar jag helt enkelt upp för morgondagen ... då blir det andra bullar ! Dock startar dagen som vanligt med träning , yeeeehow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback