vår & sommar, KOM

JAG VILL HA SOMMAR , någon mer ? Köpte en trekvartsärmad härlig,randig tunn tröja förut (väääldigt somrig) Så nu vill jag kunna börja använda den:) Inte bara därför jag vill ha sommar . Har ni märkt att man nästan fryser ihjäl ute nuförtiden ? Visste vill alla ha en vit jul , men jul är över nu & det känns allt för länge kvar till våren. Våren är ju helt underbar , skinnjackan åker på , man kan gå i tunna skor & kläder, man får mer energi & man blir som nykär . Kär i kärleken helt enkelt , allt känns himla lätt & bra . Den tiden kan komma nu på en gång gärna. DOCK inte så himla länge kvar ändå , är redan januari & alla vet hur fort veckorna går va? Det är jag mycket medveten om iaf & jag tycker det är riktigt härligt .

Får hoppas  på samma vis som vi fick en kall & vit vinter, kommer vi få en underbart grön & solig/varm sommar i Sverige . & OM vi inte får det i Sverige , då drar jag banne mig utomlands gott folk.

OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback