WRAAAOUL !

Vaaaaaaarför ska det vara så krångligt att vara tjej , haha . Mina supersnygga lackade naglar som sagt , dom var snygga .... tills jag skulle sätta upp håret . Det blev märken på alla naglar efter mina hårstrån, mycket underbar känsla kan jag säga ! INTE , fan ta nagellack. Förbannad som en gnu slet jag av lite lack från ena nageln (det kändes lite bättre inom mig då) Haha , sen fick jag börja om från början . & när jag väl var igång bestämde jag mig för blått igen , min outfit imorgon kommer matcha då :P  Kan säga att det var bortkastat med stenar för jag slet av alla och spolade ner dom i min frustration !

Men nu äntligen är dom snart klarar igen , haha . Två lager av blått sen satte jag på, yttligare en gång, mina blå stenar . Nu fick det bli lika mönster längst ner på nageln. Tur för mig att jag har den tiden att sitta & måla naglar halva jävla kvällen, himla tur , haha .  Bild på naglar nedan .

VERKLIGEN over and out !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback