Det är synd om mig


Helgen har varit allmänt bra
Lördagen toppade min helg kan jag säga
Har varit sjuk hela helgen & varit chaufför så lördag släppte jag allt & drack !
För en kväll kände jag mig frisk , snoret rann inte , jag hostade inte & urinvägsinfektionen kändes inte lika illa.
Igår va jag riktigt seg . Ni kan ju tänka er ... Bakis + sjuk = inte härligt

Så låg död för det mesta hela dagen , orkade bara upp för att åka & käka en pizza som satt perfekt :)

Idag har jag legat död hela dagen , tills jag bestämde mig att jag var tvungen att åka & ta dom sista kunderna .
Så stack dit vid fem & jobbade till tio :/
& nu känner jag att jag vill bara tina bort & dö .
Gå i ide kanske ?
jag är tät i skallen , trött & kissnödig hela tiden ...

JAG SKA GÅ  & LÄGGA MIG NU 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback