Im not your babe , Alejandro

OKEJ , jag sa jag skulle sova en sväng ,
det blev tre timmar hahaha !
Nu är jagpiggare iaf ;D

FICK NYSS SYN PÅ GAGAS NYA VIDEO
Alejandro , jag tycker själv att låter är asbra & visste inte riktigt vad jag kunde förvänta mig av videon.
Men nu har jag sett den & den är lika konstig som vanligt .
Hon är varken snygg eller gullig i den här videon .
Fattar den inte riktigt heller , Om hon ska spela död eller ngt i den stilen
Sen har hon även "sex" med underkläderna på & i många falll är det hon som ska spela mannen ,
KONSTIGT ? ! Har hon en minisnopp ändå kanske ? hahaha

Nej , men jag gillar den ändå .
Konstig & det gör att man måste kolla på hela ,
alla hennes outfits  .
Frisyren har hon sabbat till totalt !
Skaffa tillbaka det långa , blonda lilla Gaga .

Varsågod & njut , eller ngt i den stilen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback