Ingen höjdardag


Dagen har varit slitsam
första kunden vid nio ,
började känna mig yr & fick migrän på direkten
Vid tio kom Elin & jag mådde verkligen inte bra .
jätteyr & handen hade domnat bort
men jag körde på ändå , stark som jag är ;)
Sen mådde jag så illa så jag var tvungen att få ur mig allt vatten jag drack innan
& efter det blev jag mycket piggare
Så jag kunde fortsätta som vanligt & klippa henne efter .
Sen slingade jag Alicia & körde hem sen .

Skönt att sluta lite tidigare idag faktiskt & nu ska jag ta mig en tupplur ,
är oerhört trött & känner att jag måste få tillbaka lite energi .


Idag när jag vaknade & såg det underbara vädret fick jag lite ont i magen ,
det är ett helt år sedan jag tog studenten redan !
Kan säga att jag är svarsjuk på alla som tar studenten idag ,
det var bland de bästa dagarna i hela mitt liv !

MenMen , GRATTIS till alla er som tar studenten , NJUUUT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback