Pain !


Imorse var jag på sjukhuset för urinvägsifektionen ,
men jag hade antagligen inte det .
Jag har fått grymt ont i ryggen ( i njurarna )
& vet att det ÄR urinvägsinfektion , vafan skulle det annars kunna vara ?
Fick iaf med mig penicillin hem som jag ska käka i sju dagar .
Så får bli en nykter midsommar :/
För man kan inte dricka när man käkar piller va ?
Stod inget på pappret , men antar att det inte är bra att blanda med alkohol.

När ryggen kändes lite bättre stack jag & alicia in till stan .
Jag hittade bra-att-ha-saker på rean !
Jag ska ta kort & visa er senare ,
just nu känner jag mig så yr så jag tror jag måste lägga mig ett tag .

Skulle ju även ha bytt min piercing i facet ,
men han som skulle göra det jobbade inte kvar :/
så det blev ju inget med det ,
besvikelse !!!

Nu ska jag ta en tupplur ,
puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback