Peace


Dagen har gått fort & jag är dödstrött
Men efter jag jobbat klart stack jag in till stan med mami
Först till Plantaget där mamma skulle ha massa blommor
Jag hittade även en ljuslykta
har även två runda små lyktar & ljusfat + bollar i samma stil



Den har jag tänkt ha ute på mitt blivande bord som jag ska ha på balkongen .
Alltid mysigt att tända ljus när man sitter ute om kvällarna :)

Sen stack vi in till Bergvik där jag fick tag i två oversize t-shirtar



En vit med ursöta ananasar (stavning?)


Så ser modellen ut också , fast köpte en storlek större än vad jag brukar ha ,
så dom verkligen ska vara större
Ursöta t-shirtar för bara 99 kr / st

Nu ska jag plocka upp alla kläder jag spritt i min lägenhet de senaste dagarna ,
sen ska jag lägga mig i soffan & dö en smula ;D

PEACE OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback