städa lägenhet klockan nio på kvällen ?


OKEJ,
nu är läget så att jag är grymt pigg & rastlös
Sov nämligen några timmar när jag kom hem från mami förut
Himla dumt att somna sådär , men det är ju fööör skönt

Men nu jävlar är jag rastlös .
Musiken är på högsta , sorry alla grannar , ska sänka lite runt tio ;D
& har jag faktiskt börjat plocka här i lägenheten .
Nu är den äcklig så måste göra ett ryck & försöka få den att lukta gott igen ;D
Har vääärldens diskhög , typ alla mina tallrikar , glas & bestick
Så den måste jag ta tag i .
Kan någon skänka bort en diskmaskin till mig tack ?

MÅSTE ta disken idag , fyyyfan



By the way , min piercing har väl snart läkt tror jag ?
har iaf gått sju veckor nu , så snart ska jag in & byta till en diamant istället för en metallplatta
Måste säga att det är många som tycker den är väldigt fin , till&med propra gamla tanter tycker den är fin
INTE ILLA . Jag är rånöjd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback