Uppdatering !!!


Dålig uppdatering jag vet .

Helgen har tillbringats i stort sett med Emma dygnet runt !
Nu har hon åkt iväg till Daftö & ska stanna där tills augusti någon gång .
Fick ett otroligt gulligt album av henne som hon skrivit & satt in kort på oss från året som gått .
Vi har inte varit vänner i mer än ett år , men det har varit ett underbart år ,
speciellt förra sommaren , måndagsklubben , balkongmyset , träden vi skulle hugga ner som var i vägen för solen. UNDERBART .
I augusti ska vi ta igen allt det där & göra om det tusen gånger åter :)
Kommer sakna min lilla smula !


I fredags drog vi & käkade på Olssons brygga i Arvika ,
Inte allt för gott kött värt 249 spänn ,
men sällskapet var ju underbart .
Sen drog vi hem & ös resten av kvällen !
Blev sleepover & direkt på lördagsmorgon drog vi till salongen för att färga Emma i håret .
Gick från koppar till brun med ljusa slingor i .
Emma är en kund i sin klass .
Hon kan inte sitta still ,
hon kan inte sluta pilla på färgen ....
men hon är värd allt slit ändå ;)

Efter färgandet käkade vi & började fixa oss inför festandet
När vi väl var klara satte vi oss på balkongen & njöt av .... (inte vädret) av varandra kanske ? haha
Sen kom Jimmy & co & förfesten var igång på riktigt .
Sjukt kul circle of death körde vi , roligaste jag någonsin kört !
Sen bar det av till Ankan , en svettig kväll men grymt kul .

Söndagen var otroligt seg & jag var nog inte så bra sällskap tror jag ,
låg mest & sov hela dagen ;D

(bilder kommer någon dag när jag orkar föra över från mobilen, det kan antagligen vara grymt jobbigt ?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback