Ändring i mitt liv !


Dagen började för mig för sent !
Men vid ett stack jag iväg till gymmet & körde på styrka .
Sen kom jag hem & har nu legat i solen ett bra tag , i träningstopp & brallor.
Blir sjukt skönt när det är vindstilla , vilket det i stort sett alltid är på min balkong.
Nu ska jag byta kläder & sticka ner till sjukgympan för att få massage !
Sen ska jag handla , fixa mat & antaglien sätta mig ute i solen igen :)
Ska även hinna med att gå ut & gå långpromme innan alla braiga program börjar ikväll .
Det lär hinnas !

Ska faktiskt försöka hålla mig från allt som har med fett att göra nu innan sommaren (underockså).
Trist när jag var så hurtig för ett tag sen & bara lägger av .
NEJ , nu ska det bli ändring .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback