Butler sökes !


Jag är trött , jag är grinig , jag är bränd !
Säger emot mig själv jävligt mycket om man kollar på inlägget innan där jag skrev att man ska minsann göra som jag & inte sola för länge , för då bränner man sig . Men se nu vad som kommer & biter mig i röven ,
 JO , brännan !
Ser dock ut som jag är jättemysig & småglad på kortet.
Men det är jag inte .

Sitter & lyssnar på smörlåtar & känner mig fruktansvärt ensam , kan ingen komma ?
Kan ingen bara komma hit & serva mig , ge mig mat ...
Ge mig kramar . Ja , det behöver jag nu ; en butler ! Haha

Så om det är någon som känner sig träffad ,
någon som känner ; ja , men jag vill behandla Issa som en drottning . SKRIV ! haha

Ser ni på bilden hur röd jag är i facet eller ?
JAG KOKAR !


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Jag kommer Issa :)

2010-05-24 @ 23:13:18
Postat av: issy

Fan va synd att du alltid jobbar då jimmy ;)

2010-05-25 @ 11:14:03
Postat av: Jimmy

Ja verkligen!! Annars hade du haft en butler just nu ;P

2010-05-25 @ 21:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback