ETT till !


OMFG , jag skriver igen . Ni lär väl tro jag är sjuk i huvudet eller ngt .
Men så är det när man tvättar & inte har annat för sig .

Mamma lämnade över massa saker som jag sparat sen jag va lite mindre .
Massa kort & album .
Hittade ett urgulligt födelsedagskort som Vicki gav mig när jag fyllde 15 .
Blev jätteglad & längtar tillbaka till mina & Vickas tider tillsammans .
Det är faktiskt så att vi känt varandra hela våra liv .
Våra mammor & pappor va jättebra kompisar ,
så det blev naturligt att jag & Vicki också blev kompisar , bästa kompisar !
Jag älskade henne & jag gör det nu också .
För när vi träffades för inte så längesen så kändes det precis som förr ,
vi fick våra skrattanfall & vi kan snacka om vad som helst.

Här kommer bilder på kortet jag fick av henne ;





Vicki , LOVE TO YOU !

Kommentarer
Postat av: Carro Bodrikow

Tyckte jag kände igen den bilden så rota jag lite här hemma och hitta kopior på den och några fler bilder på dig haha :) Så söt så. Och ett gammalt julkort och ett litet brev som du har skrivit för typ ca 6 år sen kanske. Var kul att läsa :) Kramar

2010-05-07 @ 22:35:39
Postat av: vicka

ÅÅh vad du är go´!Ja det var tider , fyttirackerns;)

Du är för BRA Issi <3 Jag älskar dig massor!

2010-05-08 @ 01:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback