P & G


Vaknade av massa sms & samtal åt höger & vänster .
Det ser ut & känns som att det löser sig jävligt bra med jobb under sommaren alltså .
När man väl har jobb & så , så flödar det in & alla behöver mig :P HÄRLIGT!
Ska försöka matcha in allt också , så att jag även hinner med att klippa också .

Vaknade även idag till spöregn , SWEET ! det behöver vi verkligen .
Men idag kvittar det , det kan regna hur mycket det vill
för jag ska jobba hela dagen ändå , fram tills halv åtta .
Efter jobbet blir det direkt hem till Freddy-boy för att ha filmkväll med grabbarna .
Har ju sagt att vi ska köra på onsdagar , men ingen hade tid imorgon så vi flyttade fram .
Då blir det laga mat & kolla någon rulle !

Så ser min dag ut , PENGAR & GRAPPAR haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback