popcorn-kryddor


Har ju slutat med onyttigheter som bara flödat in genom munnen !
Har bara druckit en bruk-Cola den här veckan ,
det är jävligt duktigt gjort av mig .
Annars brukar jag ha en godispåse här hemma som jag går & norpar ur .
Det är fredag idag om du inte visste det redan .
Jag ska se hur länge jag står emot alla frestelser som har med chips & godis att göra.
Jag känner att jag fan mig är värd en popcorn-skål ikväll !
Såg även att det har kommit ut kryddor i affärerna nu (ICA) .
De har ju bara befunnit sig när man köper popcorn till bion.
Så tänkte leta upp en sådan & krydda .
Det är ju fan mig bättre än chips iaf , i fetthalt ;)
Om jag ska se snygg ut i mina snygga bikinis till sommaren får jag hålla igen .
Mindre fett , mer träning !

Kvällen består av mys i högsta grad ,
jag ska bara ligga & slappa
Det blir la säkert en bra rulle tänker jag .

Märker ni vilken inspiration jag har idag eller ,
gör ju för fan inget annat än att skriver i bloggen idag !
Helt undeeeeelivabal ( läses som det står så blir det roligare, helst med lite värmländska för er som kan )

Nej , nu tror jag att jag ger mig för dagen , Puss på er morotz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback