Solsken


Dagen började fint ,
vackande till fågelkvitter & strålande solsken !
INTE ILLA .

Men solen gömde sig bakom några stora moln så jag gled ner till Yellow & tog mig en tjugo-minutare.
Fattar inte varför alla ska sola i 30-35 min , bättre att bygga på brännan gradvis än att bränna sig.
När jag kom hem fick jag i mig lite mat & la mig ute på balkongen & njöt av solen

Nu är solen borta & jag har suttit ett bra tag med att ta emot samtal från kunder & försökt fixa tider till allihop.
Börjar bli tight om tider nu veckorna innan alla skolavslutningar så passa på !

Nu ska jag plocka ihop lite i lägenheten , sen ska jag kila till Marre .
Ska gå ut en sväng & snacka av oss .
Hon är sjuk så jag vill inte vara inomhus med henne ;)
Tvåmeters-regeln kör jag idag för henne !

Senare kanske Emma kommer hit & sover över .
Ska bli grymt skönt att få träffa henne igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback