Tippa skit


Nu sitter jag hos mami & har precis kommit hem från Karlstad.
Där bankade jag pengar & skulle ha ett silverschampo,
men åkte hem med en bikini istället !
Så typiskt tjejer alltså .
Åker för att köpa en viss sak , ändrar sig & köper något annat.
Fler än jag som känner igen sig kanske ?

Nu ska jag snart iväg & hjälpa mamma slänga massa gammal skit på tippen.
Plädar & skivställ mm som är hundra år gammalt.
Pläden hade jag som snuttefilt när jag föddes,
så bara den är tjugo år snart ;D ihi

Sen vid fyra ska jag ut & ta en långpromenad med syster Alicia.
To walk tha fat offfff!
Ska även hinna med att städa upp i lägenheten ,
duscha , måla naglar & snygga till mig lite inför imorgon ;D
SEN blir det fredagsmys ..... om det så är det sista jag gör .
Snart är det fredagsmys , hoppas inteföräldrarna stör . Haha

Back to the reality, MOT TIPPEN .
TJOPP !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback