Vanilla Coke


Va inne & köpte lite behövligsaker i affären förut &
gick förbi Vanilla Coke .
Gillade den inte när den först kom ut ,
tyckte inte om vaniljsmaken.
Men tänkte att jag kan unna mig en & om den är äcklig är det bara bra ,
 då slänger jag den & får inte i mig lika mycket socker ;D

Men jag måste säga ,
JAG GILLADE DEN .
Den påminner om en isglass ,
men jag vet inte vilken.
Har ni även tänkt på så fort man ställer ner den vill man ta en till klunk för att man känner inte att törsten är släckt .
Det är ju jävligt smart drag av the makers of cola alltså!

Sen har jag en till sak att skriva (säga) ...
Emaljen fräter bort om man dricker för mycket cola .
Så därför har jag ett litet tips till er alla som är cola-fans ;
Efter ni druckit klart er Cola ,
 ta vatten och gurgla runt lite & spotta ut .
Eller ta bara en klunk & svälj .

Då finns inte colan kvar ! hihi
Visst är jag mega-smart ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback