You like to drink , so do we !



Igår fick jag massage av Helena ute i Liljedal
Två timmar gjorde susen på min "tjurnacke" , haha
På kvällen umgicks jag med mina favoriter ,
blev dock en rätt tidig kväll ( halv ett ) för min del ,
var astrött & behövde sömnen

Idag vaknade jag runt åtta ( !!! )
& kunde inte somna om ( !!!!! )
Så jag gick upp , duschade & drygade mig lite allmänt ;)
Fick sällskap till stan där jag inhandlade en ny färgbomb ,
behövs verkligen nu när mitt röda hår tappar så mycket färg .
Har fått asmånga kommentarer o alla tycker jag blev jättefin i håret
MEN ; Jag orkar inte underhålla färgen eftersom den är så ljusröd ( lysande röd )
Så har beställt hem en färg som är mörkare röd , 4-88 heter den &
får hoppas på att jag inte behöver underhålla lika mycket

Nu har jag gjort en kladdkaka & mamma har gjort hemmagjord lasagne
så nu ska jag gå ut & duka bordet sen ska jag vräka ;D
Sjukt hungrig

Kvällens planer ser strålande ut ,
AMAZING !

Den tillbringas med vinet , vännerna & musiken . WIHOO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback