SHIIIIT !


shit va längesen jag skrev här !
måste skylla det helt & hållet på min Iphone, 
sen funkar inte min dator heller 
behöver byta hårddisk på den & inte haft orken att göra det än 
Men lovar , det ska snart fixas & då ska jag bli riktigt duktig på att uppdatera : )


För övrigt så har jag börjat hårdträna nu efter nyår ,
riktigt kickstart på den nya året & jag kan säga att jag nästan aldrig mått bättre
Ju mer jag tränar desto bättre självkänsla får jag
Har även börjat räkna lite kalorier & skippar en del onödigt intag som jag brukade frossa i .
Jag tänker fortsätta träna tills jag känner jag är nöjd med min kropp ,
då ska jag heller inte lgga av totalt ,
men minska träningen en aning & bara underhålla kroppen . 


nu ska jag sätta mig & kolla en film & sen ska jag gå & lägga mig , 
imorgon blir det forhoppningsvis långpromenad om vädret tillåter 
PEACE OFF ;D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback